FAQs

Vanliga frågor och svar

FAQs

Vanliga frågor och svar

Leverans

Vilka Leveransmetoder Finns Tillgängliga?

Våra produkter skickas med Postnord & DHL.

Levererar Ni internationellt?

Vi skickar enbart inom Sverige för tillfället, inkom kort kommer vi kunna skicka till Danmark, Norge & Finland.

Hur Lång Tid Tar Det Att Få Mitt Paket?

2 – 3 Arbetsdagar

Hur Gör Jag För Att Få Avgiftsfri Frakt?

För att slippa avgift krävs att du själv aktivt väljer ett avgiftsfritt fraktsätt i kassan innan du slutför din beställning. Observera! Värdet av dina produkter måste överstiga 100 kr (efter eventuell rabatt) för att du skall kunna välja ett avgiftsfritt fraktalternativ.

Betalningsinformation

Vilka Betalningsmetoder Accepteras?

  • Klarna
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Swish

Jag Vill Använda En Rabattkod, Hur Gör Jag?

När du kommer till Kassan så hittar du, högst upp till höger, en rad där det står ”Har du en rabattkod?”. Klicka där och ange din kod. Observera att läsaren är skiftlägeskänslig. Om du anger koden genom att kopiera den och sedan klistra in i fältet så är det viktigt att säkerställa så att det inte smugit sig in något mellanslag vare sig före eller efter koden.

Kan Jag Använda Fler Än En Rabattkod På Samma Köp?

Du kan endast använda en kod per köptillfälle.

Mitt Konto

Jag Kan Inte Logga In, Hur Återställer Jag Mitt Lösenord?

Har du glömt ditt lösenord klickar du på Logga in och under Glömt lösenord finns Återställ lösenord. Klicka där och fyll i din e-postadress så kommer ett mail med nya inloggningsuppgifter att skickas till dig.

Hur Gör Jag Om Jag Har Bytt Bostadsadress?

Har du flyttat till ny adress loggar du in på din användare, klicka på Min Profil och sedan ÄNDRA UPPGIFTER för att enkelt justera till din nya adress.

Min Beställning

Behöver Jag Ett Konto För Att Göra En Beställning?

Nej, du kan slutföra ditt köp som gäst utan att skapa konto.

Hur Spårar Jag Min Beställning?

Klicka på länken nedan för att komma till Försändelsespårning,
ange sedan ditt ordernummer samt din mejladress.

Jag Ångrar Min Beställning, Vad Gäller?

Enligt Distansköpslagen har du som kund 14 dagars ångerrätt, detta gäller från den dag du mottagit dina beställda varor. Vill du returnera din order kontaktar du vår kundservice på support@imao-parfums.se.  Produkterna ska vara i originalförpackning och ej vara öppnade eller använda. För fullständiga regler och anvisningar kan du läsa våra Köpvillkor.